



33 000,00 zł
Cena regularna:
39 500,00 zł

31 000,00 zł
Cena regularna:
31 900,00 zł

7 000,00 zł
Cena regularna:
7 585,00 zł

22 500,00 zł
Cena regularna:
22 900,00 zł

7 500,00 zł
Cena regularna:
7 900,00 zł

14 000,00 zł
Cena regularna:
15 700,00 zł

5 500,00 zł
Cena regularna:
6 200,00 zł

6 400,00 zł
Cena regularna:
7 200,00 zł

6 500,00 zł
Cena regularna:
7 400,00 zł

16 500,00 zł
Cena regularna:
17 000,00 zł

4 600,00 zł
Cena regularna:
4 800,00 zł

15 900,00 zł
Cena regularna:
19 900,00 zł

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Boufen Sp. z o.o.
Radosna 10
70-752 Szczecin
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Boufen Sp. z o.o.
Radosna 10
70-752 Szczecin
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje